Vores proces

Hird Consulting dækker hele rekrutteringsprocessen, fra markedsanalyse, til research og til ansættelse. Hird afdækker hele markedet for at finde de rigtige talenter, skaber kontakten og sikrer det rigtige match. I løbet af kun 3-4 uger møder du de mest kvalificerede og motiverede kandidater til en samtale.

1

Markedsanalyse

Vi kortlægger relevante virksomheder
og brancher, der matcher den specifikke rolle.

Research

Vi foretager søgninger på forskellige platforme for at finde og kortlægge relevante kandidater.

2

3

Tilgang

Vi kontakter kandidaterne på listen. I denne fase sælger vi rollen og jeres virksomhed ind.

Interview

Vi gennemfører interviews med relevante og interesserede kandidater for at sikre os, at kandidaterne passer til kravene og kulturen.

4

5

Præsentation

Vi præsenterer de bedste talenter for dig, efter at vi har gennemsøgt markedet grundigt. Du får en forståelse af markedet og efterspørgslen.

Opfølgning & sparring

Vi følger op hos jer og kandidaterne for at sikre, at processen forløber, som den skal. Vi bidrager med relevant sparring igennem hele processen.

6

Skal vi skræddersy din proces?

Kontakt os Kontakt os